Direktlänk till inlägg 22 september 2013

Söndag, ingen vilodag

Av Malin Jitelius - 22 september 2013 19:13

  

#surdegsbröd #frukost #söndag


Jag startade min söndag med en riktig krigar frulle! Ivanliga fall så äter jag alltid gröt till frukost men just på söndagar brukar jag unna mig en xtra stor och lång frukost. Söndagar hör till en av mina favorit dagar då jag sällan har något inplanerat  men det är ofta då jag också får mest gjort.


Idag har det blivit städning och intervallträning i Älvjöskogen, tyvärr så var inte min återhämtning någe vidare idag och det här var nog veckans sämsta träningspass. Däremot vill jag säga att inga pass som blir av är dåliga, även om prestationen inte var på topp så är jag glad över att jag utförde passet   


Efteråt gav mig en riktigt god middag iform av marinerad ugnsbakad lax och hemmagjord potatismos med grönsaker.

   

#running #fitness #youearnyourbody #matlagning

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Jitelius - 7 oktober 2013 11:00

Helgen har gått och jag har jobbat halva av den. Det blir inte mycket tid över för att blogga när jag nästan alltid arbetar sex-dagars veckor och tränar resten av tiden. Men jag ska göra vad jag kan för att få ihop det ändå (mest för min skull).   ...

Av Malin Jitelius - 4 oktober 2013 21:17

      Jodå, nog växer dom lite men inte går det fort. Har pumpat biceps och kört rygg idag. Marklyften kändes bra på 80 kg och det är dags att lägga på en ökning till 85 nästa vecka, känns alltid bra med ökning     Och när man tränar så behö...

Av Malin Jitelius - 1 oktober 2013 21:42


Tisdag är i vanlig ordning den längsta och tröttaste dagen i veckan. Det blev ett kort intervallpass innan jag åkte och lämnade kläder på flyktingförläggningen. När jag ändå var i Västberga passade jag på att åka till Budo fitness, där blev det et...

Av Malin Jitelius - 29 september 2013 20:54

        Avlsutade denna helg med en ansiktsmask och fruktsallad med grädde och hallonkesella, så himelskt gott! Det är viktigt att försöka lägga lite tid på att ta hand om sig själv, vilket jag är dålig på (om man bort ser från all träning såk...

Av Malin Jitelius - 27 september 2013 21:53


  Ätligen känns det som att det går framåt med ryggen! Nio set mark där av de tyngsta var 5x70kg tre set, så nu ska det ökas    Däremot har jag en hel del att öka på vad det gäller mina biceps, men det kommer väl det med. Styrketräningen den h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards